Burichi Sekai PBF

Historia świata ów gry dzieje się 10 lat po pokonaniu Przez Ichigo i Uraharę Aizena. Jak się okazało, niedobitki Arrancarów stworzyły nową espadę, prawdziwą, nie sztucznie stworzoną. Tym samym stworzyły nowe zagrożenie dla Soul Society. Inne rasy jednak także nie próżnowały. Quincy odkryli kamień "Oni" źródło mocy pierwszego Quincy, dzięki czemu stali się potężniejsi niż kiedykolwiek wcześniej. Bounto odnaleźli swoje sekrety swoich przodków także stając się silniejszymi. Szykuje się nowa- większa wojna niż kiedykolwiek wcześniej. Po której stronie staniesz? Czy Shinigami zdołają powstrzymać Bounto i Arrancarów?

Ogłoszenie

Forum zostało założone! Wszyscy gracze proszeni są o zajrzenie do działu informacji, aby dowiedzieć się podstawowych informacji o grze.

#1 2011-01-17 16:34:03

 Kurosaki Ichigo

Vizard/Administrator

17782994
Zarejestrowany: 2011-01-17
Posty: 207
Punktów :   
Reiatsu: 1000 + 300 + 500 = 1800
Zanpakotou: Zangetsu
Ranga: Vizard/Zastępczy shinigami

Umiejętności Quincy

Świadomość duchowa: Quincy potrafi widzieć pustych, dusze i shinigami a także wstęgi dusz. Jest to umiejętność pasywna

Pochłanianie energii duchowej: Quincy pochłania cząsteczki duchowe z otoczenia by się wzmocnić. morze pochłaniać cząsteczki duchowe i energię duchową. (pasywna, może zostać
użyta raz na jakiś czas)

Manipulowanie cząsteczkami duchowymi: Quincy mogą skoncentrować cząsteczki ducha i formować je w dowolny sposób. Najczęściej formują je w łuk i strzały, ale mają możliwość
skoncentrowania ich w miecz lub ładunek wybuchowy.
Koszt uformowania czegoś:

Technika srebrnych rurek: Quincy przetrzymują w małych srebrnych rurkach skoncentrowane cząsteczki ducha. Po otworzeniu takiej rurki wypowiadają zaklęcia wywołujące dane efekty
(np. związanie przeciwnika czy uszkodzenia ciała przeciwnika). Bardziej doświadczeni Quincy nie używają srebrnych rurek, ale własnej energii ducha by rzucać zaklęcia.
Zaklęcia:
- Heizen: tworzy prostokątne wiązki energii przechodzące przez przeciwnika. Aktywowane komendą "poczuj gniew bitwy i zaakceptuj ten święty kielich - święte cięcie
- Gritz: tworzy pentagram wokół przeciwnika zatrzymując go w środku. Aktywowane komendą "srebrny pręt uderza o pięciopalczaste, kamienne podłoże - pięciokrotne przytrzymujące ramy
- Wolke: tworzy duży strumień powietrza/ładunek, może zostać użyte do złagodzenia skutków upadku. Aktywowane komendą: "Czara nachylona na zachód - szmaragdowy gral
- Sprenger: tworzy znak w kształcie pentagramu i wywołuje wybuch w jego obrębie. Zaklęcie to jest niepraktyczne w czasie walki jednej osoby z przeciwnikiem gdyż w czasie przeznaczonym na jego aktywowanie nie można robić nic innego.

Hirenkyaku: błyskawiczne ruchy używane przez Quincy (odpowiednik Shunpo).
koszt:

Łuki: narzędzie walki Quincy. Stworzone są z energii ducha podobnie jak ich strzały. Każdy łuk ma 3 formy;
- Pierwotna: do uwolnienia wystarczy posiadanie krzyża Quincy, każdy jest inny (choć mogą być podobne).
koszt:
- 2 forma: Kolejna forma powstaje przy używaniu specjalnej rękawicy, łuk ma wtedy zwiększoną moc (lepiej pobiera i spręża cząsteczki ducha).
koszt:
- 3 forma: Ostateczna forma (Quincy) osiągana jest po zdjęciu rękawicy (gdy była już wcześniej użytkowana), daje ogromną moc, lecz jedynie na krótko (7 tur). Po jej zużyciu Quincy traci swoje moce całkowicie.
koszt:    (po użyciu tej formy traci się całe reiatsu, moce Quicy oraz świadomość duchową.


Przedmioty Quincy:

Przynęta na Hollowy: rzecz w kształcie małej monety. Rozgnieciona przyciąga Pustych, gdy w pobliżu znajdują się ludzie o wysokiej energii duchowej, jest w stanie przyciągnąć Giliany.

soshingu (artefakt bitewny): zbiera cząsteczki duchowe z otoczenia i spręża je tworząc łuk oraz strzały, jednak po przetworzeniu pewnej ilości cząsteczek duchowych rozpada się gdy jest wykorzystywany w nieumiejętny sposób.
Może zabić użytkownika i wysadzić wszystko wokół niego.

mekkyaku juji (krzyż Quincy): pięcioramienny krzyż zazwyczaj zawieszony na łańcuszku na nadgarstku. Pozwala przywołać łuk Quincy.

sanrei shuto (rękawica sanrei): rękawica zwiększająca moc Quincy. Lepiej od zwykłego krzyża wykorzystuje cząsteczki duchowe. Istnieje jednak niebezpieczeństwo w jej użytkowaniu. Gdy zacznie się jej używać,
nie powinno się jej zdejmować (jeśli się to zrobi, uwalnia ogromną ilość energii, ale po zużyciu jej, Quincy traci całą swoją moc).

ginotu (srebrne rurki): używane do przechowywania sprężonych cząsteczek ducha celem używania ich do zaklęć.

Seele Schneider (krawiec dusz): utworzona z cząsteczek duchowych strzała. Jej ostrze uformowane jest z cząsteczek duchowych wibrujących 3 mln razy na sekundę. Może służy jako broń biała, strzała lub element do specjalnego znaku Quincy.
Jeżeli zostanie ktoś w niego złapany, a na którąś ze strzał wylana zostanie skoncentrowana energia duchowa, eksploduje z dużą mocą.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.seafights.pun.pl www.akwariumslodkowodne.pun.pl www.lechooo.pun.pl www.husarteam.pun.pl www.jabole.pun.pl